استودیو انسان تمام

انسانِ تمام یک جشنواره هنری نیست. خانه‌ای است برای جمع کردن هنرمندان کنار هم. ما این خانه را برای هنرمندان بنا کرده‌ایم تا در کنار هم رشد کنیم و باهم آثاری فاخر، با محوریت محتوای انسانی خلق کنیم.
ما معتقدیم انسان بی‌نهایت است و تا بی‌نهایت توان حرکت و رشد دارد. و حرکت دسته‌جمعی حول یک هدف متعالی، سرعت رشد را صدچندان می‌کند. هر پله‌ای که هنرمند به سمت کامل شدن برمی‌دارد جامعه را صدها پله رو به جلو حرکت می‌دهد. اینجا خانه ای برای کامل شدن است. کامل شدن در کنار یکدیگر. 
هنرمندانی که به رشد اعتقاد دارند و به هنر متعهد معتقدند؛  باور دارند کار هنرمند اعتلای سطح تفکر و بینش جامعه و جهت دهی به جهان‌بینی مردم است. سر و کار هنرمند با قلب مخاطب است و در نتیجه مخاطبین آثار هنری تأثیری انکار نشدنی از آثار هنرمندان می‌گیرند.
پس از جشنواره سال گذشته ما با هنرمندان زیادی آشنا شدیم که دوست‌دار نقش‌آفرینی در این فضای محتوایی بودند.
لذا از میان برگزیدگان علاقمند، و استعدادهای کشف شده، گروه‌های هنری در چند گرایش تشکیل شد، که آن‌را “استودیو انسانِ تمام” نام نهادیم.
 
این استودیو تاکنون در بخش‌های
  • گرافیک
  • ترانه بین الملل
  • داستان 
  • ترانه فارسی
 تشکیل شده و شروع به‌کار نموده‌ است. و امروز در بخش‌های گرافیک و ترانه به آفرینش‌های قابل ارائه و مشاهده رسیده است.
این استودیو درصدد تکمیل بخش‌های هنری دیگر، برای بهره‌گیری از استعدادها و هنر دیگر هنرمندان و تشکیل گروه‌های بزرگ هنری برای تولید آثار انسانی فاخر می‌باشد.
 
اعضای استودیو انسانِ‌تمام در کارگروه‌های مختلف دور هم جمع شده به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف از نظرگاه سیر محتوایی جشنواره می‌پردازند. با یکدیگر در انتخاب قالب هنری یا ادبی گفتگو کرده و در نهایت به طور جمعی و یا انفرادی ایده‌های خود را اجرایی می‌کنند. 
 
دبیرخانه جشنواره انسانِ‌تمام با برگزاری نمایشگاه‌ها، بستن قرارداد چاپ، انتشار و در مواردی خرید آثار هنری با این هنرمندان همکاری و از آفرینش‌های هنری آنان حمایت می‌کند.   
شما هنرمند گرامی هم می‌توانید در صورتی که به هنر متعهد معتقدید و تمایل به آفرینش در این سیر محتوایی دارید، در کارگروه رشتۀ تخصصی خود از طریق ارتباط با ادمین جشنواره در قسمت چت آنلاین سایت، اقدام نمایید.
 
 پس از بررسی آثار هنری شما و یا دریافت نمونه کار مرتبط،  دبیر هر بخش با شما تماس گرفته و به کارگروه‌های آفرینش و یا آموزش اضافه خواهید شد.
 
امیدواریم با هم و در کنار هم در این مسیر موفق باشیم.‌