دوره طراحی پوستر

معرفی دوره :

پوستر یکی از محبوب‌‌ترین ابزارهای اطلاع‌رسانی و تبلیغات است که برای رویدادهای مختلف طراحی می‌شود. کارکرد پوسترها، انتقال پیام و جذب مخاطب با هدف از پیش تعیین‌شده است. اما برای این که بتوانید پوستر هدفمند و تاثیرگذار طراحی کنید نیازمند آموزش هستید.

حتما بارها برایتان پیش آمده است که پوستری را دیده‌اید اما نه از آنچه قرار بود معرفی کند سر درآورده‌اید و نه رنگ و ظاهر آن برایتان جذاب بوده است. مؤسسه‌های طراحی گرافیک و آژانس‌های تبلیغاتی همیشه به دنبال افرادی هستند که بتوانند پوسترهای خلاق، هدفمند و تأثیرگذار را به‌صورت حرفه‌ای طراحی کنند؛ چرا که طراحی پوستر برخلاف نظر خیلی‌ها کار ساده‌ای نیست و از عهده هرکسی که بتواند با فتوشاپ کار کند، برنمی‌آید. این حرفه به مهارت‌ها و توانمندی‌های خاص خودش نیاز دارد که به مهارت در کار با نرم‌افزارهای گرافیکی محدود نمی‌شود. شما در طراحی پوستر مناسب باید تمام اجزای آن را به‌ نحوی در کنار هم قرار دهید، که همه با هم هماهنگ باشند و با جذب نگاه و جلب‌توجه مخاطب پیامی را که در خود دارند، به‌ درستی منتقل کنند. به همین خاطر است که باید علاوه بر خلاقیت با موضوعاتی مثل رنگ، چیدمان عناصر، تایپوگرافی و بسیاری موارد دیگر آشنا باشید.

استودیو گرافیک انسان تمام با برگزاری دورۀ طراحی پوستر، این امکان را به شما می‌دهد تا مهارت‌ها و توانمندی‌های لازم برای طراحی پوسترهای خلاق و جذاب را به دست آورید. در پایان این دوره یاد می‌گیرید که در طراحی پوستر باید به چه ویژگی‌هایی توجه کنید و چه طور پوسترهایی طراحی کنید که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، پیام موردنظر را نیز به‌خوبی منتقل کنند.

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

توجه داشته باشید که این دوره یک دوره تخصصی است و برای شرکت در این دوره لازم است توانمدی لازم در استفاده از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ را داشته باشید. کلاس‌های طراحی پوستر در استودیوی «انسانِ تمام» پروژه‌ محور هستند و شما همۀ موضوعاتی را که در کلاس یاد می‌گیرید، از همان ابتدا روی پروژه منتخب خود یا پروژه مشترک کلاس اجرا می‌کنید. پس برای شرکت در این کلاس لازم است وقت و پشتکار کافی داشته باشید. علاوه بر این لازم است که حتما با گرافیک آشنا باشید، در نتیجه اولویت با دانشجویان، دانش آموزان و فارغ التحصیلان رشتۀ گرافیک، طراحان گرافیک و شاغلان موسسه‌های طراحی و چاپ خواهد بود. این دوره در مجموع 8 جلسۀ 2 ساعته خواهد بود و هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر 3/000/000 میلیون تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد.

محل برگزاری و زمان کلاسها پس از ثبت نام اعلام خواهد شد.

معرفی دوره :

حتما بارها واژۀ فتوشاپ به گوشتان خورده است و حتی ممکن است که با نرم‌افزارهای کوچک و کم حجم موبایلی دستی بر تغییر و ویرایش عکسهایتان برده باشید. فتوشاپ نرم‌افزار جامعی برای ادیت و طراحی عکس است که حوزه‌های گوناگونی کاربرد دارد. از کارهای کوچک خانگی و سرگرمی تا طراحی بیلبوردهای تجاری را می‌توان با این نرم‌افزار انجام داد. این نرم‌افزار به کاربر خود امکاناتی نامحدود می‌دهد که البته برای استفادۀ کاربردی و کسب درآمد از آن بهتر است، استفاده اصولی از آن رابیاموزید. فتوشاپ با داشتن طیف وسیعی از ابزارها و امکانات، از جمله لایه‌بندی، ماسک، فیلترهای مختلف و ابزارهای متنوع و پیشرفته، یکی از قدرتمندترین برنامه‌های گرافیکی جهان است و دقیقاً به همین دلیل است که می‌تواند شما را گیج کرده و در انتخاب ابزار مناسب به اشتباه بیندازد.

دوره آموزشی فتوشاپ در استودیو گرافیک انسان تمام شامل یادگیری مفاهیم و اصول پایه تا پیشرفتۀ ویرایش و طراحی گرافیکی با استفاده از این نرم‌افزار است. در این دوره شما با ابزارها، تکنیک‌ها و قابلیت‌های فتوشاپ آشنا می‌شوید و می‌توانید تصاویر خود را بهبود دهید، آن‌ها را ویرایش کنید و یا از آن‌ها برای طراحی گرافیکی استفاده کنید.

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

این دوره برای همۀ کسانی که علاقمند به کار با نرم افزار فوتوشاپ هستند، مناسب است. اما پشتکار و صرف زمان در موفقیت شما نقشی اساسی دارد، پس فقط در صورتی ثبت نام کنید، که فراغت و علاقۀ لازم برای همراهی با کلاس را داشته باشید. همۀ افراد بالای 16 سال می‌توانند، در این دوره ثبت نام کنند. این دوره مجموعاً 6 جلسۀ 2 ساعته است و هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر 3/000/000 تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد. 

محل برگزاری و زمان کلاسها پس از ثبت نام اعلام خواهد شد.

عناصر داستان کودک و نوجوان

معرفی دوره :

داستان ابزاری برای تخیل، کشف جهان و لذت بردن از زندگی است. داستان به شما امکان می‌دهد به جای دیگران زندگی کنید، اشتباه کنید و نتیجۀ اشتباهات خود را ببینید. داستان وسعت زندگی شما را زیاد می‌کند. کودکانی که با داستان‌ها انس دارند معمولاً در زندگی عملکردی موفق‌تر دارند.

داستان‌های کودکان هم مانند داستان‌هایی که برای بزرگسالان نوشته می‌شوند باید از تعلیق، شخصیت‌های قابل باور و منطق صحیح برخوردار باشند. کودکان مخاطبانی کم صبرتر از بزرگسالان هستند؛ در نتیجه اگر داستانی مهم‌ترین مفاهیم انسانی را در خود داشته باشد، اما از نظر کودکان هیجان‌انگیز و ماجراجویانه یا طنز نباشد آن را کنار می‌گذارند.

 

در این دوره در کنار هم با اصول اولیۀ داستان نویسی که به آن‌ها عناصر داستان می‌گویند، آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم که این عناصر کجا، کی و چگونه استفاده می‌شوند. علاوه بر این تحلیل داستان را می‌آموزیم و یاد می‌گیریم که نویسنده هیچ کلمه‌ای را بی‌دلیل به کار نمی‌برد. در پایان این دوره شما می‌توانید یک طرح داستانی را به داستانی کامل تبدیل کنید و قادر خواهید بود پیام پشت هر داستانی را کشف کنید.

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

این دوره برای همۀ کسانی که علاقمند به یادگیری اصول اولیۀ داستان نویسی و نقد و تحلیل داستان هستند مناسب است. اگر پشتکار لازم برای یادگیری را در خود احساس می‌کنید و سن‌تان بیشتر از 14 سال است، می‌توانید در این دوره ثبت نام کنید. این دوره مجموعاً 8 جلسۀ 1/5 ساعته. هزینه شرکت در کلاس1/200/000 هزار تومان است.

محل برگزاری و زمان کلاسها پس از ثبت نام اعلام خواهد شد.

دوره آشنایی با مبانی محتوایی داستان کودک و نوجوان

معرفی دوره :

بسیار پیش می‌آید که در حاشیۀ کارگاه‌ها و انجمن‌های ادبی با علاقمندان داستان کودک مواجه می‌شویم که اتفاقاً تمامی عناصر داستان را هم می‌شناسند و می‌توانند ساعت‌ها پیرامون عناصر مختلف بحث و حتی تدریس کنند، اما مشکل از جایی شروع می‌شود که قرار باشد این آموزه‌های نظری را در یک داستان به کار ببریم و در واقع نوشتن را شروع کنیم. به محض شروع نوشتن یا پس از جرقه زدن یک فکر تازه در ذهنمان تازه سوالات شروع می‌شوند، انبوه سوالاتی که پاسخی برای آنها نداریم و دست و پای نوشتنمان را می‌بندند و ذوقمان را کور می‌کنند؛ چه بنویسم، چگونه بنویسم، از کجا بفهمم که داستانم مناسب کودکان هست یا نه، مفاهیم مورد نیاز کودکان را از کجا پیدا کنم و این مفاهیم را چگونه کنار هم بچینم که داستانی یک‌دست، شیرین وجذاب آفریده شود؟
اینها سوالاتی است که در این ‌دوره قصد پاسخگویی به آنها را داریم.

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

توجه داشته باشید که این دوره یک دوره تخصصی است و برای شرکت در این دوره لازم است، حداقل آشنایی را با عناصر داستان داشته باشید و حتی یکی دو داستان کودک نوشته باشید. اصل در این دوره بر آشنایی با مفاهیمی مانند فلسفه اسلامی و ادبیات دینی گذاشته شده، پس فقط در صورتی در دوره شرکت کنید که به این مبانی علاقمندید، دوره کارگاهی است و به صورت هفتگی باید تمارینی را انجام دهید، پس اگر پشتکار لازم برای یادگیری را در خود احساس می‌کنید و سن‌تان بیشتر از 14 سال است، می‌توانید در این دوره ثبت نام کنید. این دوره مجموعاً 8 جلسۀ یک ساعت و نیمه است. هزینه شرکت در کلاس1/000/000 تومان است. 

محل برگزاری و زمان کلاسها پس از ثبت نام اعلام خواهد شد.

معرفی دوره :

دوره‌ی طراحی روایت به موضوع نوشتن و روایت داستان در بازی‌ها می‌پردازد. اساسا ًداستان و بازی مثل آب و روغن هستند و ترکیب آنها کاری تکنیکی است و اگر داستان‌ها در ساختار بازی‌ها درست طراحیِ روایت نشوند، نه تنها به جذابیت بازی کمکی نکرده بلکه به آن ضربه می‌زنند.

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

توجه داشته باشید که این دوره یک دوره‌ی پیشرفته محسوب می‌شود و علاقمندان برای شرکت در آن باید دوره‌ی مبانی بازی سازی را گذرانده و یا حداقل آشنایی با بازی‌های رومیزی و دیجیتال را داشته باشند. برای دوستانی که با مقوله ساخت بازی آشنایی ندارند، سه جلسه دو ساعته به صورت فوق العاده و آنلاین در یک هفته و یک جلسه 4 ساعته حضوری، قبل از شروع دوره اصلی برگذار می‌شود.

هنرجویانی که از قبل با مقوله نویسندگی آشنایی دارند، می‌توانند با هماهنگی مدرس دوره جلسات ابتدایی در مورد مبانی داستان‌نویسی را شرکت نکنند. هنرجویانی که به انتهای این دوره برسند حداقل قادر خواهند بود، کتاب داستان تعاملی طراحی کنند. این دوره در مجموع 20جلسه دو ساعته آنلاین است که هر هفته دو جلسه در روزهای دوشنبه‌ از 6 تا 8 شب و جمعه‌ از 10 تا 12 صبح برگزار می‌شود. علاوه بر آن 4 جلسه به صورت ورکشاپ حضوری 4 ساعته خواهد بود که زمان آن با هنرجویان هماهنگ خواهد شد. هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر  1/500/000 تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد. 

محل برگزاری و زمان کلاسها پس از ثبت نام اعلام خواهد شد.

دوره نویسندگی کمیک و انیمیشن

معرفی دوره :

کتابهای کمیک و فیلمنامه‌ها مادۀ اولیه ساخت انیمیشن‌ها هستند. در فیلمنامۀ انیمیشن علاوه بر خط سیر روایت، دیالوگ‌ها و شرح صحنه گاه حرکات و زوایای دوربین هم در نظر گرفته می‌شود. فیلمنامه‌ها به دلیل بهره بردن از ابزاری که رسانه در اختیار روایت می‌گذارد، آثار هنری مستقل و ارجمندی محسوب می‌شوند که تأثیرگذاری بسیار زیادی دارند.

این آثار هنری معمولاً بر پایۀ یک قهرمان یا کاراکتر اصلی نوشته می‌شود که قرار است مخاطب کودک و نوجوان را با خود همراه کند. کاراکتری که به قهرمان خیال‌پردازی‌های کودکان و الگوی نوجوانان تبدیل می‌شود. در این دوره سعی می‌کنیم با تکیه بر ویژگی‌های خاص جهان داستان یک بار دیگر عناصر داستان را بررسی کنیم و جایگاه هر یک را در جهان انیمیشن پیدا کنیم. اگر داستان می‌نویسید، با کودکان کار می‌کنید، به ساخت شخصیت‌های تخیلی علاقه دارید و از اهمیت این شخصیت‌های کارتونی در جهان کودکان به درستی آگاهید؛ این دوره می‌تواند برای شما مفید باشد.

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

این دوره یک دورۀ پیشرفته محسوب می‌شود و تنها برای کسانی مناسب است که پیش از این با عناصر داستان آشنایی داشته، به تحلیل فیلم و انیمیشن علاقمند بوده و پشتکار لازم برای یادگیری را دارند. حداقل سن برای شرکت در این دوره 16 سال است. این دوره مجموعاً 10جلسۀ 3 ساعته است که دو ساعت بیان اصول تئوری و یک ساعت تمرین خواهد بود. هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر  3/000/000 تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد. 

محل برگزاری و زمان کلاسها پس از ثبت نام اعلام خواهد شد.

*هنرجویانی که در دوره آموزش داستان نویسی در ترم گذشته شرکت داشته‌اند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

معرفی دوره :

مدلسازی سه بعدی حرفه‌ای است که با استفاده از نرم‌افزارهای خاصی انجام می شود و در این فرآیند طرحی پیاده شده تبدیل به یک مدل دارای حجم می‌شود. از محبوب‌ترین و کاراترین نرم‌افزارهای جهانی در حوزۀ مدل‌سازی می‌توان به نرم‌افزار مایا نرم‌افزار Maya اشاره کرد، که همزمان می‌تواند در تولید انیمیشن سه‌بعدی، مدلسازی، شبیه‌سازی و رندرینگ استفاده شود، مراحلی که سلسله‌ای از فرآیندهای ساخت یک انیمیشن، بازی ویدیویی و حتی مدلهای تبلیغاتی و طراحی‌های حوزۀ معماری است. نرم‌افزار مایا مجموعه‌ای از ابزارهای خاص است که به وسیلۀ آنها می‌توانید به هر آبجکتی بعد بخشیده و اصطلاحاً آن را تبدیل به خروجی‌های دو یا سه بعدی کنید و از آن در هنر و حرفه خود استفاده کنید. به شرطی که اصول و ریزه‌کاری‌های استفاده از این نرم‌افزار را بلد باشید. در دوره جامع مدلسازی استودیو بازی و انیمیشن «انسانِ تمام» شما ابتدا با محیط نرم‌افزار آشنا می‌شوید و نحوه تعریف پروژه را یاد می‌گیرید، بعد از آن روش های مدل سازی (Modelling) ،مدل سازی نرم (NURBS) و چند وجهی (Polygon) را آموخته و با مفهوم مدل سازی (Modelling) آشنا خواهید شد

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

توجه داشته باشید که این دوره یک دوره‌ی پیشرفته و جامع محسوب می‌شود و و با محوریت آموزش هنرجو برای تولید در واحد انیمیشن انسان تمام برگزار می شود، در نتیجه تعهد کاری شما در انجام تمرینات با سرعت و کیفیت مناسب برای ادامه همکاری با ما در اولویت خواهد بود، پس فقط در صورتی ثبت نام کنید، که فراغت و علاقۀ لازم برای همراهی با کلاس را داشته باشید. با توجه به اینکه جلسات به صورت آفلاین برگزار می‌ شوند، هنرجویان باید تمرینات خود را در موعد مقرر برای استاد ارسال کنند و این نکته در ارزیابی کلاسی بسیار اهمیت دارد. همۀ افراد با سن بین 15 تا 25 سال می‌توانند، در این دوره ثبت نام کنند. این دوره مجموعاً 22 جلسۀ آفلاین است و هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر 2/000/000 تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد. 

محل برگزاری و زمان کلاسها پس از ثبت نام اعلام خواهد شد.

*هنرجویانی که در دوره آموزش داستان نویسی در ترم گذشته شرکت داشته‌اند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

معرفی دوره :

انیمیت یا جان بخشیدن هنر متحرک سازی نقاشی‌ها و فرم‌هاست که به صورت‌های گوناگونی انجام می‌شود. در این هنر هنرآموز یاد می‌گیرد چگونه به جهان انیمیشن روح و زندگی تزریق کند. شاید اولین تجربۀ مواجهۀ بیشتر ما با این هنر همان نقاشی‌های کوچکی باشد که گوشۀ کتاب و دفترهای‌مان می‌کشیدیم و با ورق زدن سریع داستانی را پیش می‌بردند. این کار از ابتدایی‌ترین روش‌های انیمیت کردن بوده است و پس از آن هنرمندان این رشته از  عکاسی فریم به فریم استفاده می‌کردند، اما حالا بیشتر انیماتورها ترجیح می‌دهند، از کامپیوتر برای جان بخشیدن به تصاویر یا همان انیمیت کردن، استفاده کنند و این کار را به وسیلۀ نرم‌افزارهای خاصی انجام می‌دهند. جان بخشیدن یا انیمیت کردن یک تخصص پایه است که از آن در  انیمیشن‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی استفاده می‌شوند. در این دوره ها ما می‌خواهیم انیمیت سه بعدی را در کنار استاد فن بیاموزیم و برای این کار از نرم‌افزار Maya  استفاده خواهیم کرد.

ملزومات شرکت در دوره:

داشتن سیستم مناسب برای کار با نرم افزار

نرم‌افزار Autodesk Maya (حداقل ورژن ۲۰۱۸)

CPU: Core i5

RAM: 8Gb

Graphic Card: Intel 540

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

علاقمندی اولین شرط حضور در این دوره است و هیچ وقت علاقۀ حقیقی بدون شناخت به وجود نمی‌آید، پس شرکت کنندگان در این دوره لازم است، با نرم‌افزار Maya  آشنایی داشته باشند. دومین شرط علاقه به انجام کارهای کامپیوتری و صرف وقت برای یادگیری است. دقت، تمرکز، خلاقیت، ذوق هنری، پشتکار حتما و قطعاً برای موفق شدن در این کار لازم است و آشنایی با زبان انگلیسی مزیت محسوب می‌شود. اگر همۀ این شرایط را دارید و سن‌تان بالای 18 سال است، می‌توانید برای شرکت در این دوره درخواستتان را ثبت کنید، پس از بررسی درخواست‌ها، 5 نفر برای این دوره انتخاب خواهند شد.

پس از دورۀ مبتدی اگر به حد نصاب لازم در امتحان پایان دوره دست پیدا کنید، وارد دورۀ پیشرفته خواهید شد. این کلاسها دوازده جلسۀ یک ساعته خواهد بود و هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر 2 میلیون تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد. 

زمان و ساعت برگزاری کلاس‌ها در دوره مجازی انیمیت روزهای یکشنبه خواهد بود، اما زمان کلاسهای رفع اشکال بعد از تشکیل کلاس و با مشورت استاد و هنرجویان انتخاب خواهد شد.

دوره آموزش فن بیان و صداسازی ویژه آقایان

معرفی دوره :

فن بیان و صداسازی مهارت‌هایی برای تقویت اعتماد به نفس و توانایی سخنوری در جمع هستند؛ در نتیجه می‌توان آنها را مهارتهایی پایه‌ای دانست که برای اکثر افراد مفید و لازم هستند. فن بیان توانایی سخن گفتن در جمع است، مهارتی که مشخص می‌کند شانس ما برای انتقال محتوای مورد نظرمان به مخاطب چه قدر است. با اینکه اغلب ما احساس می‌کنیم این مهارت را به صورت خدادادی داریم، اما این هنر نیازمند آموزش وتمرین پیوسته است. و در کنار فن بیان صداسازی هم مهارتی است که درنهایت بر چگونگی کیفیت کار ما تأثیر خواهد داشت. همۀ این نکات برای زمانی است که ما قصد فعالیت حرفه‌ای در زمینه‌های اجرا، دوبله و گویندگی را نداشته باشیم که در این صورت مهارتها و آموزشهای فن بیان و صداسازی از ابتدایی‌ترین فنونی است که باید بیاموزیم. شما هم اگر به یادگیری این هنر علاقمندید می‌توانید در کلاس‌های استودیو صدای «انسانِ‌تمام» ثبت نام کنید.

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

این دوره برای همۀ کسانی که علاقمند به هنرهای مربوط به صدا هستند، مناسب است. اما پشتکار و صرف زمان در موفقیت شما نقشی اساسی دارد، پس فقط در صورتی ثبت نام کنید، که فراغت و علاقۀ لازم برای همراهی با کلاس را داشته باشید. همۀ افراد بالای 16 سال می‌توانند، در این دوره ثبت نام کنند، اما نداشتن لهجۀ غلیظ محلی یکی از شروط  قبولی در کلاس است. از بین متقاضیان نهایتاً هشت نفر برای شرکت در کلاس پذیرفته خواهند شد. این دوره مجموعاً دوازده جلسۀ دو ساعته است و هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر 3/000/000 میلیون تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد. 

محل برگزاری و زمان کلاسها پس از ثبت نام اعلام خواهد شد.

دوره آموزش تصویربرداری

معرفی دوره :

تصویربرداری در زمینه‌های گسترده ه‎ای مانند تبلیغات، سرگرمی، ورزش، جشن‌ها و مجالس، اخبار، آموزش و … کاربرد دارد. تصویربردار هنرمندی است که با انتخاب زاویۀ دوربین بهترین نما را برای مخاطب فراهم کند. نمایی که علاوه بر نمایش اطلاعات مورد نیاز، آنچه که نیازی به گفتن آن نیست را کم‌رنگ کرده و جلوه‌ای از انتقال مفاهیم را انجام می‌دهد.

به همین دلیل است که تصویربردار علاوه بر اطلاعات تئوری از نماها و کاربرد آنها، اطلاعات فنی از انواع فیلترها و لنزها باید با هنرهایی مانند روایت‌گری و داستان گویی هم آشنا باشد. زیرا فیلمبردار وظیفۀ نویسنده یک داستان را بر عهده دارد و به وسیلۀ انتخاب نماها مخاطب را با اثر همراه خواهد کرد. این اصول حتی در تصویربرداری از یک جشن ساده هم کاربرد داشته و تأثیری بسیار زیاد در نتیجۀ کار خواهند داشت.  

در دوره آموزش تصویربرداری با اصول و مبانی تصویربرداری مانند تنظیم نور، استفاده از فیلترهای تصحیح رنگ، تنظیم فوکوس، انواع لنز‌ و کاربرد هرکدام ، نکات تصویربرادری در پروژه‌های گوناگون و … آشنا می‌شوید.

لوازم لازم برای تمرین که به آنها نیاز خواهید داشت:

لپ تاپ

دوربین فیلمبردای  nx3  + سه پایه

دوربین عکاسی و فیلمبرداری   SLR  سونی  یا کانن

پروژکتور 

ویدئو پروژکتور یا تلویزیونی LCD

 کابل HDMI

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

این دوره برای همۀ کسانی که علاقمند به تدوین هستند، مناسب است. اما پشتکار و صرف زمان در موفقیت شما نقشی اساسی دارد، پس فقط در صورتی ثبت نام کنید، که فراغت و علاقۀ لازم برای همراهی با کلاس را داشته باشید. همۀ افراد بالای 16 سال می‌توانند، در این دوره ثبت نام کنند. این دوره مجموعاً هشت جلسۀ یک ساعته است و هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر 2/000/000 میلیون تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد. 

محل برگزاری و زمان کلاسها پس از ثبت نام اعلام خواهد شد.

معرفی دوره :

تدوین به هنر نامریی معروف است؛ شاید یکی از مهم‌ترین دلایل این نامگذاری این باشد که از نشانه‌های موفقیت یک تدوین این است که شما حضور او را در طول تماشای اثر احساس نکنید. پرش‌ها، تغییر زاویه‌ها، حرکت بین دوربین‌ها و تغییر نماها همه و هم در یک اثر حرفه‌ای بسیار نرم و نامری اتفاق می‌افتند. تدوین‌گر آخرین هنرمندی است که بر چگونگی کار تأثیر می‌گذارد اما توانمندی او بیشترین اثر را بر چگونگی کار دارد. علاوه برهمۀ اینها تدوین صدا و میکس کردن آن، ایجاد جلوه‌های کامپیوتری و جاگذاری موسیقی متن هم از وظایف تدوین گر است.

می‌توان گفت که تدوین کسی است که مواد اولیۀ تولید یک ویدئو را تحویل گرفته و با قرار دادن آنها کنار هم اثر نهایی را تولید می‌کند. در دوره تدوین شما را با اصول اولیۀ این هنر، نرم‌افزارهای مورد استفاده در تدوین و چگونگی میکس صوت و تصویر آشنا خواهیم کرد.

ملزومات شرکت در دوره:

داشتن سیستم مناسب برای کار با نرم‌افزار Adobe Premiere Pro

   Windows: 8.1 / OS: 2017

    CPU: Core i5/ 2.9GHz

    RAM: 8Gb (16Gb

    VGA: 2GB

    HDD: 1TB

    توجه داشته باشید که مادربورد سرور نباشد.

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

این دوره برای همۀ کسانی که علاقمند به تدوین هستند، مناسب است. اما پشتکار و صرف زمان در موفقیت شما نقشی اساسی دارد، پس فقط در صورتی ثبت نام کنید، که فراغت و علاقۀ لازم برای همراهی با کلاس را داشته باشید. همۀ افراد بالای 16 سال می‌توانند، در این دوره ثبت نام کنند. این دوره مجموعاً 8 جلسۀ یک ساعته است و هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر 1/800/000  تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد.

 محل برگزاری و زمان کلاسها پس از ثبت نام اعلام خواهد شد.

معرفی دوره :

صوت و امواج آن، یکی از مهم‌ترین قوانین موجود در طبیعت هستند، کنترل و ویرایش این موضوع بسیار می‌تواند دلنشین باشد ما در این دوره آموزشی قصد داریم شما را به صورت حرفه‌ای با نرم‌افزار Adobe Audiotion (آدیشن) آشنا کنیم که از طریق آن بتوانید با ترکیب و پرداخت صداها به بهترین خروجی‌ها برای ساخت پادکست‌های صوتی برسید.

لوازم لازم برای تمرین که به آنها نیاز خواهید داشت:

لپ‌تاپ یا کامپیوتر

CPU: Core i5 RAM

 8Gb Graphic: 2GB

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

این دوره برای همۀ کسانی که علاقمند به تدوین صوتی و ساخت پادکست هستند، مناسب است، اما پشتکار و صرف زمان در موفقیت شما نقشی اساسی دارد، پس فقط در صورتی ثبت نام کنید، که فراغت و علاقۀ لازم برای همراهی با کلاس را داشته باشید. همۀ افراد بالای 16 سال می‌توانند، در این دوره ثبت نام کنند. این دوره مجموعاً 8 جلسۀ 2 ساعته است و هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر 1/000/000 تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد. 

محل برگزاری و زمان کلاسها پس از ثبت نام اعلام خواهد شد.

دوره مقدماتی آموزش تئاتر

معرفی دوره :

تئاتر یا نمایش هنر برقراری ارتباط به مخاطب و انتقال محتوا به وسیلۀ صدا، حرکات بدن و بیان است. تئاتر در میان تمامی هنرها تنها هنری است که تنگاتنگ‌ترین ارتباط را با مخاطب برقرار می‌کند و مخاطب و هنرمند را به یک کل واحد تبدیل می‌کند، کلی که در یک مسیر مشخص تجربه‌ای مشترک را از سر می‌گذرانند. هنرمند بازیگر یا کارگردان در هنر تئاتر همزمان با سفر به سمت کشف معنا دست مخاطب خود را گرفته و با خود در این سفر همراه می‌کند و در عین حال تئاتر تنها هنری است که بازخورد مخاطب نه پس از پایان کار و خلق اثر بلکه در لحظه به دست هنرمند خواهد رسید. علاوه بر همۀ اینها تئاتر تلفیقی از نویسندگی، موسیقی، معماری و بازیگری است، و قدم گذاشتن در مسیر هنر قدم گذاشتن در مسیری هیجان‌انگیز از یادگیری بی‌پایان را به هنرمند هدیه می‌دهد. در دورۀ آموزش تئاتر در استدیو انسان تمام قصد داریم در کنار آموزش این هنر ارزشمند، شیوۀ‌های استخدام هنر برای انتقال مفاهیم خاص را هم با هم بیاموزیم.

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

این دوره برای همۀ کسانی که علاقمند به نمایش و بازیگری تئاتر هستند، مناسب است، اما پشتکار و صرف زمان در موفقیت شما نقشی اساسی دارد، پس فقط در صورتی ثبت نام کنید، که فراغت و علاقۀ لازم برای همراهی با کلاس را داشته باشید. همۀ افراد بالای 16 سال می‌توانند، در این دوره ثبت نام کنند. این دوره مجموعاً 8 جلسۀ 2 ساعته است و هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر 3.500.000 هزار تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد. زمان مکان برگزاری دوره پس از ثبت نام اعلام خواهد شد.

دوره آموزش موشن‌گرافیک ( حضوری و مجازی )

معرفی دوره :

موشن گرافیک هنر جان بخشیدن به طرح‌های گرافیکی و نقاشی‌هاست و شاید بتوانیم بگوییم که هر طرح، رنگ، حرف یا نقش گرافیکی که حرکت کند، یک موشن گرافیک است. امروزه استفاده از موشن گرافیک در فیلم‌ها، کسب و کارها، تبلیغات، آموزش و… افزایش یافته است. به طور کلی هر آنچه که قصد جلب توجه ویژه برای مخاطب را دارد، از این تکنیک بهره می‌برد، به ویژه در فضای دیجیتال استفاده از موشن‌ها می‌تواند برگ برندۀ یک کسب و کار باشد.  

در رابطه با این فن بزرگترین سوال تفاوت‌های میان موشن و انیمیشن است. موشن گرافیک مجموعه‌ای از تصاویر، حروف و کلمات، اشکال، لوگوها و رنگ‌هایی است که با حرکات خود پیامی ساده را منتقل می‌کنند و مدت زمان یک موشن غالباً در حدود 10 ثانیه است. هنرمند گرافیست با تسلط بر این تکنیک می‌تواند، داستانی کوتاه را با استفاده از حرکت و پویایی، طراحی و چیدمان به مخاطب خود منتقل کند.

استودیو گرافیک انسان تمام در دورۀ موشن گرافیک، مهارت‌ها و توانمندی‌های لازم برای طراحی موشن‌هایی خلاق و جذاب را به شما می‌آموزد. در پایان این دوره یاد می‌گیرید که در موشن گرافیک باید به چه ویژگی‌هایی توجه کنید و چه طور علاوه بر حفظ زیبایی پیام موردنظر را نیز به‌خوبی منتقل کنید.

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

کلاس‌های موشن‌گرافیک در استودیوی «انسانِ تمام» پروژه‌ محور هستند و شما همۀ موضوعاتی را که در کلاس یاد می‌گیرید، از همان ابتدا روی پروژه منتخب خود یا پروژه مشترک کلاس اجرا می‌کنید. پس برای شرکت در این کلاس لازم است وقت و پشتکار کافی داشته باشید. علاوه بر این لازم است که حتما با نرم‌افزار After Effects آشنا باشید. این دوره مجموعاً بیست جلسۀ سه ساعته است و هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر 3/000/000 میلیون تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد.

 محل برگزاری و زمان کلاسها پس از ثبت نام اعلام خواهد شد.

دوره مجازی آموزش عروض و قافیه

( اتمام دوره اول - شروع دوره جدید طی روز های آینده اعلام خواهد شد )

معرفی دوره :

کلمات از آسمان بر زمین وحی می‌شوند، در کنار هم می‌نشینند و شعر نوشته می‌شود. جادویی که از هم‌نشینی واژه‌ها ساخته می‌شود و قلب را به تسخیر خود درمی‌آورد. موسیقی شگفت انگیزی که خواننده و شنونده را مجذوب می‌کند.

اما این جادو از کجا می‌آید؟ چرا گاهی احساس می‌کنیم واژه‌ها از ریل اصلی خود بیرون ریخته‌اند؟ چرا گاهی در میان موسیقی شعر و ترانه واژ‌ای مانند زنگی گوشخراش شنیده می‌شود و ناگهان تمام لذت شعر را با خود می‌برد؟ چه کار کنیم که شعر و ترانه‌ای که سروده‌ایم یکدست و پاک و سپید باشد؟

شعر و ترانه هم با تمامی سیال بودنش، قوانینی دارد که آموختن آن‌ها کمک می‌کند ساختاری متحد، موزون و خوش‌آهنگ بیافرینیم که در خدمت هدف و پیامی باشد که از شعرمان انتظار داریم. کمک می‌کند آنچه قصد گفتنش را داریم در زیباترین شکل و شیواترین بیان به خواننده تقدیم کنیم. این اصول نه تنها در شعر کلاسیک که در شعر نیمایی و سپید هم وجود دارند و شاعری که با این اصول آشناست، شاعری کردن را دلنشین‌تر تجربه می‌کند.

در دوره عروض و قافیه قصد ما آموختن این قوانین است. اینجا شعر می‌خوانیم و ردپای وزن و آهنگ و قافیه را با هم دنبال می‌کنیم. با پایان این دوره می‌توانید وزن و قافیه را میهمان ابیات شعرتان کنید.

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

این دوره برای همۀ کسانی که علاقمند به یادگاری اصول اولیۀ شعر و ترانه هستند و پشتکار لازم برای یادگیری را دارند،  مناسب است و همۀ افراد بالای 16 سال  در سراسر ایران می‌توانند، در این دوره ثبت نام کنند. این دوره مجموعاً ده جلسۀ یک ساعته است و هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر 400 هزار تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد. کلاسها به صورت مجازی و در روزهای سه‌شنبه ساعت 17 تا 19 برگزار خواهد شد.

دوره آموزش فیلمنامۀ انیمیشن ( حضوری و مجازی )

( اتمام دوره اول - شروع دوره جدید طی روز های آینده اعلام خواهد شد )

معرفی دوره :

فیلمنامه داستانی است که برای ساختن فیلم نوشته می‌شود و فیلمنامۀ انیمیشن مادۀ اولیه ساخت یک انیمیشن است. در فیلمنامۀ انیمیشن علاوه بر خط سیر روایت، دیالوگ‌ها و شرح صحنه گاه حرکات و زوایای دوربین هم در نظر گرفته می‌شود. فیلمنامه‌ها به دلیل بهره بردن از ابزاری که رسانه در اختیار روایت می‌گذارد، آثار هنری مستقل و ارجمندی محسوب می‌شوند که تأثیرگذاری بسیار زیادی دارند.

فیلمنامۀ انیمیشن معمولاً بر پایۀ یک قهرمان یا کاراکتر اصلی نوشته می‌شود که قرار است مخاطب کودک و نوجوان را با خود همراه کند. کاراکتری که به قهرمان خیال‌پردازی‌های کودکان و الگوی نوجوانان تبدیل می‌شود. در این دوره سعی می‌کنیم با تکیه بر ویژگی‌های خاص جهان داستان یک بار دیگر عناصر داستان را بررسی کنیم و جایگاه هر یک را در جهان انیمیشن پیدا کنیم. اگر داستان می‌نویسید، با کودکان کار می‌کنید، به ساخت شخصیت‌های تخیلی علاقه دارید و از اهمیت این شخصیت‌های کارتونی در جهان کودکان به درستی آگاهید؛ این دوره می‌تواند برای شما مفید باشد.

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

این دوره یک دورۀ پیشرفته محسوب می‌شود و تنها برای کسانی مناسب است که پیش از این با عناصر داستان آشنایی داشته، به تحلیل فیلم و انیمیشن علاقمند بوده و پشتکار لازم برای یادگیری را دارند. حداقل سن برای شرکت در این دوره 16 سال است. این دوره مجموعاً ده جلسۀ سه ساعته است که دو ساعت بیان اصول تئوری و یک ساعت تمرین خواهد بود. هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر  2.400.000 تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد. هر دو کلاس حضوری و مجازی جمعه ها برگزار خواهد شد و کلاس حضوری در فرهنگسرای ولاء برگزار میشود.

دوره های آموزش طراحی بازی

( اتمام دوره اول - شروع دوره جدید طی روز های آینده اعلام خواهد شد )

معرفی دوره :

وقتی جعبه بازی باز می شود، همه چیز تغییر می کند. ما کم کم عوض می شویم و دیگر در چهارچوب قبلی تعریف نمی‌شویم؛ تاجر، جنگجو، ابرقهرمان، مدیر، سرباز، معمار، کارآگاه و تمام نقش‌هایی را به خود می‌گیریم که شاید هیچ وقت تجربه نکرده باشیم.

اگر داستان به وسیلۀ همذات‌پنداری با شخصیت‌ها تجربه‌ای جدید را برایمان به وجود می آورد، بازی این امکان را برای‌مان ایجاد می‌کند، که تجربه‌های تازه را زندگی کنیم. تعامل بزرگترین وجه تمایز بازی ها با فرم‌های دیگر رسانه است.

قدرت عمق بخشی به مفاهیم در بازی‌ها آنقدر زیاد است که دیگر منحصر به تفریح نبوده و در هر جایی از آن ها استفاده می‌شود؛ آموزش، فرهنگ‌سازی، تجارت و حتی ارتباط با مشتری.

طی چند دوره می‌خواهیم با بازی‌های رومیزی بیشتر آشنا شویم. اجزای این بازی‌ها را بشناسیم، تحلیلشان را یاد بگیریم و ساختشان را تجربه کنیم.

سرفصل‌های دوره :

شرایط ثبت نام :

این دوره برای همۀ کسانی که علاقمند به بازی کردن، تحلیل بازی و تخیل هستند، مناسب است. اما پشتکار و صرف زمان در موفقیت شما نقشی اساسی دارد، پس فقط در صورتی ثبت نام کنید، که فراغت و علاقۀ لازم برای همراهی با کلاس را داشته باشید. همۀ افراد بالای 16 سال می‌توانند، در این دوره ثبت نام کنند، اما احتمالاً درک مفاهیم برای افرادی که در رشته‌های فنی یا انسانی تحصیل کرده‌اند، آسان‌تر خواهد بود. این دوره مجموعاً هشت الی ده جلسۀ چهار ساعته است و هزینۀ شرکت در این کلاس‌ها برای هر نفر 3 میلیون تومان است. در صورت غیبت در جلسات هزینه برگشت داده نخواهد شد. کلاس در روزهای جمعه در فرهنگسرای ولاء برگزار خواهد شد.

برای ثبت نام از ساعت 9 الی 17 لطفا با شماره‌ی 55961412 - 021 تماس بگیرید.